суббота, 26 января 2013 г.


18 січня наймолодші учасники клубу "Меркурій" провели з учнями 8-го класу економічну  гру «Ринок пшениці».
Головною метою проведення гри було:
-   оцінити вміння ризикувати;
-   навчити учнів вільно володіти інформацією про попит і пропозицію  на ринку, аналізувати та виходити з складних ситуацій;
-   розвивати знання про конкуренцію та вміння ризикувати, щоб отримати більше;
-   виховати почуття толерантності, ввічливості, стриманості;
-  розвивати в учасників клубу вміння працювати в команді, самостійно проводити ігри та вільно володіти собою у різних ситуаціях.





З 21 січня по 25 січня  в ліцеї був проведений тиждень економіки на тему: " Цікавий світ підприємництва". Члени клубу брали активну участь у проведенні даного заходу.
Протягом тижня були проведені:
  • конкурс ребусів та кросвордів
Мета:
-допомогти учням визначити власні здібності до художної майстерності, уміння   висловлювати власну думку та співпрацювати з усім класним колективом;
- згуртовувати  не тільки членів клубу, а й усіх учнів ліцею;
- сприяти розвитку в учнів ініціативності, розважливості, наполегливості відповідальності за прийняті рішення.








  • економічна гра "Купівля будинку" (8 клас)
Мета:
-допомогти учням усвідомити, що таке вибір, його важливість для споживача та для підприємця, які існують критерії вибору;
- сприяти розвитку в учнів ініціативності, наполегливості відповідальності за прийняті рішення;
- допомогти зрозуміти що таке альтернативний варіант та  чому потрібно щось втратити для отримання виграшу;
- гуртовувати  членів клубу;
-  формувати вміння відстоювати власну думку, домовлятися.

Гра проходила між членами клубу та учнями 8 - го класу. Всі діти були розподілені на 3 групи, маючи одне завдання, але з різними умовами купівлі. Гра проходила дуже весело, злагоджено та результативно. Наприкінці уроку, всі присутні зробили висновки та висловили власні враження.










  •  економічна гра "Ключ у пустелі" (11 клас)
Мета:
-допомогти учням визначити власні здібності до підприємницької діяльності, уміння   співпрацювати у команді;
- згуртовувати  членів клубу;
- сприяти розвитку в учнів ініціативності, розважливості, наполегливості відповідальності за прийняті рішення;
-  формувати вміння відстоювати власну думку, домовлятися.
Форма проведення: інтерактивна гра-подорож.

Гра проходила між членами клубу та учнями ІІ курсу. Всі діти були розподілені на 3 групи, маючи одне завдання (кожен з дітей обирав картку з різними малюнками домашніх тварин, потім згрупувались в 3 групи, відповідно до зображень на малюнках). Гра проходила дуже весело, злагоджено та результативно. Діти виявили надзвичайно творчий підхіх до вирішиння проблем. Наприкінці уроку, всі присутні зробили висновки та висловили власні враження, щодо гри.






  •  економічна гра "Ринок пшениці" ( 9-10класи)
Мета:
-допомогти учням визначити власні здібності до підприємницької діяльності, уміння  швидко реагувати та зміни умов ринку, усвідомити суть поняття конкуренції;
- згуртовувати  членів клубу;
- сприяти розвитку в учнів ініціативності, розважливості, наполегливості відповідальності за прийняті рішення.
Форма проведення: інтерактивна гра







  •  тренінг "Реклама без маски" (11 клас )
  • економічна гра "Ерудит" ( 9-10 класи) 
Економічна освіта в Україні набуває свого розвитку. Одночасно зростають і вимоги до неї. Тому дедалі частіше при вивченні економіки доводиться відходити від використання традиційних форм навчання, їхнє місце займають інші – активні методи та форми навчання.
3 метою підвищення інтересу до економічних знань, розвитку творчого мислення, ініціативи, вміння обґрунтовувати свої думки і організації колективної розумової діяльності учнів, необхідно урізноманітнювати навчальний процес.
Значне місце серед активних форм навчання економіки посідає гра. Саме під час гри учні активізують свою пізнавальну діяльність, вони окрилені духом змагання і бажання перемогти. 
В грі брали участь 2 ліцейні команди :
9 клас - "Долар"
І - Е курс - "Діти Адама Смітта".
Гра складалась з 5 раундів, серед яких були - презентація товару, творчий, на швидкість,  на роздуми і комбінований









Комментариев нет:

Отправить комментарий