среда, 15 мая 2013 г.


На черговому засіданні клубу були розглянуті теми «Розподіл товарів та послуг» та «Асортимент товарів»
Діти визначили, що розподіл товарів та послуг є одним з найважливіших елементів комплексу маркетингу, тому політика розподілу має органічно поєднуватися з характеристиками товару, його ціновими параметрами, методами просування.
 Маркетингова політика розподілу - це діяльність підприємства з планування, реалізації та контролю фізичного переміщення товарів від місць їх виробництва до місць продажу чи використання для задоволення попиту й отримання прибутку. Найголовніше в реалізації маркетингової політики розподілу - це вибір та конструювання каналів розподілу.
Для кращого засвоєння тем, дітям була надана можливість спробувати програти у гру «Починаємо все спочатку», а в кінці заняття молодші учні обрали товар та провели його презентування.








2 комментария:

  1. Гра «Починаємо все спочатку» була наскільки цікавою, що я навіть не помітила коли закінчилось заняття.

    ОтветитьУдалить
  2. А мені сподобалось на основі знань про маркетингову політику створювати асортимент товарів і рекламувати їх

    ОтветитьУдалить